Ajankohtaista

[vc_video link='https://www.youtube.com/watch?v=LP-0AdNIBQg']   Osa 3 - Brändit ja brändimielikuvat Mitä brändin avulla tavoitellaan? Mitä se kertoo kuluttajalle? Millaisia mielikuvia kuluttajat liittävät brändeihin? Elintarvikkeet markkinoilla -videosarjan kolmannessa osassa käsitellään brändiä sekä brändimielikuvia. Tekstityksen pois tai...

Suomelle terveyttä ja kestävää kehitystä edistävä elintarviketutkimuksen strategia   Aika on kypsä Suomen ruokajärjestelmän muutokselle. VTT, Helsingin, Turun ja Itä-Suomen yliopistot, Luonnonvarakeskus, Terveyden ja hyvinvoinnin laitos ja Ruokavirasto määrittivät elintarviketutkimukselle suunnan, joka...

[vc_video link='https://www.youtube.com/watch?v=DQA_gCRTn7Q']   Osa 2 - Arvolupaus ja segmentointi Mikä on arvolupaus ja miten se muodostuu? Miten segmentointia tehdään? Ruokalaakson Elintarvikkeet markkinoilla -videosarjan toisessa osassa käsitellään arvolupauksen muodostumista sekä segmentointiprosessia. Seuraavissa osissa käsitellään...

[vc_video link='https://www.youtube.com/watch?v=eI4PjdZTUko']   Osa 1 - Kokemuksellinen tuote Miksi kokeileminen on tärkeää? Mistä kaikesta tuotteen arvo muodostuu? Ruokalaakson Elintarvikkeet markkinoilla -videosarjan ensimmäisessä osassa käsitellään, millaisesta tuotteesta on kyse ja miten kokemus tuotteesta syntyy....

Torstaina 25.3. kansainvälisessä virtuaalisymposiumissa käsitellään ruokasysteemejä ja ruokavalioita ympäristön kestävyyden näkökulmasta. Lisätietoja ja ilmoittautumiset Suomen Ravitsemustieteen yhdistyksen verkkosivuilta. Perjantaina 26.3. kansallisessa webinaarissa käsitellään sosiaalista, taloudellista, ekologista ja ravitsemuksellista kestävyyttä. Lisätietoja ja...

Tammikuun 2021 uutiskirje on ilmestynyt ja lähetetty tilaajille. Ruokalaakson uutiskirje ilmestyy noin kahden kuukauden välein ja kertoo Ruokalaakson kuulumisista, ajankohtaisista asioista sekä tulevista tapahtumista. Tsekkaa, mistä tammikuun uutiskirjeessä on kerrottu tai...

Ruokalaakson opiskelijayhteistyönä valmistunut opinnäytetyö HPP-käsittelyn kuluttajamielikuvan selvittämisestä ja sen hyödyntämisestä markkinointiviestinnässä on nyt luettavissa. Savonia-ammattikorkeakoulun wellness-liiketoiminnan opiskelijoiden Tiia Vaaran ja Anni Sihvosen opinnäytetyö "HPP-käsittelyn kuluttajamielikuvan selvittäminen ja sen hyödyntäminen markkinointiviestinnässä: Korkeapainekäsittelyn...

Tervetuloa kaikille avoimeen tilaisuuteen 18.3.2021 klo 13:30-15:30 kuulemaan Ruokalaaksossa tehdyistä toimenpiteistä sekä jatkosta hankeajan jälkeen. Seminaarin avaa Juha Minkkinen Pohjois-Savon liitolta. Seminaarissa esitellään Ruokalaakso-konsepti ja marjapilotti, kuluttajalähtöistä tuotekehityspalvelua, proteiini- ja...

Ruokalaakson tiimi toivottaa verkostolleen hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2021! Vuosi 2020 alkaa olla lopuillaan. Tänä poikkeuksellisena vuonna jatkoimme suunnitelman mukaisia toimenpiteitä soveltaen etätyöskentelyä. Alla poimintoja vuoden aikana tehdyistä toimenpiteistä: ...

Ruokalaakso
Evästeasetukset

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä parhaan mahdollisen käyttökokemuksen tarjoamiseksi. Evästeet tallennetaan selaimeesi ja ne auttavat meitä tunnistamaan sinut, kun palaat sivustolle. Ne myös auttavat tiimiämme ymmärtämään, mitkä verkkosivuston osat ovat sinulle mielenkiintoisia ja hyödyllisiä.